Vuoden 2009 kilpailulisenssimaksut ovat lähteneet kisaajille. Ne, joiden sähköpostiosoite on sporttirekisterissä, ovat saaneet sen sähköpostin liitetiedostona. Muille lasku on lähetetty tavallisessa postissa.
DriveIn-seurakilpailuiden osanottajien kesken arvottiin pääsylippuja Hevoset09-messuille 20.-22.3.2009. Messut järjestetään Tampereen Pirkkahallissa.
Vuoden 2009 ensimmäiset Drive-In seuraestekilpailut kilpailtiin sunnuntaina 18.1.2009 Tampereen Ratsastuskeskuksessa. Luokkien tulokset>>>
TRSn seura-asut ovat esittelyssä sunnuntain drive-in kisoissa 18.1. Tällöin on viimeinen tilaisuus tilata niitä edulliseen seurahintaan! Maksu paikanpäällä käteisellä.
Maneesi on saatu kuntoon, ja sunnuntaina jatkuu SatulaCup sekä MiniCup
Vuoden 2008 rankingpisteet on julkaistu (valjakkoajoa lukuunottamatta). Tästä näet TRS:n jäsenten tuloksia omien lajiensa kymmenen parhaan joukossa. Onnittelemme voittajia ja sijoittuneita...
TRS aloittaa viimevuotiseen tapaan myös seuran estevalmennukset. ILMOITTAUDU mukaan ja ota yhteyttä Sanna Nybergiin sopivien ryhmien aikaansaamiseksi!
Perhejäsenten saamissa jäsenmaksulapuissa on väärä summa. Toimi oheisen ohjeen mukaan.
Maneesissa tehtiin perusteellinen remontti. Vanha pintahiekka kuljetettiin ulos ulkokentälle ja näin saatiin ulkokentän pintaa nostettua. Näin sadevesi valuu helpommin pois ja kenttä kuivuu nopeammin. Keväällä sen kunnostusta jatketaan kantavan kerroksen tekemisellä ja uudella pintahiekalla.
TRS:n seuravalmennus kouluratsastuksessa alkaa heti tammikuussa.
Tampereen Ratsastusseura ry toivottaa jäsenilleen, ystävilleen ja yhteistyökumppaneilleen menestystä vuodelle 2009!
TRS:n suururakka ison maneesin pohjan uusimiseksi on nyt päättynyt ja maneesi on taas käytössä.
Asuja voit käydä sovittamassa Ratsastajain Kauppahuoneella Lielahdessa, Taninkatu 2, puh. 03-3450 2231. Tuotteet voit maksaa tilatessasi. Asut voit noutaa Ratsastajain Kauppahuoneelta, tai sovittaessa Niihamasta. Tilaus on annettava 15.1. mennessä!
Nuorisojaosto kokoontui Niihamassa 10.12. ja suunnitteli vuoden 2009 toimintaa.
Nyt sunnuntaina 14.12. pidettäväksi suunnitellut DriveIn-estekisat sekä KaamosCup osakilpailu joudutaan perumaan, koska pohjan kunnostamistyö on vielä valitettavasti kesken. Maanantaina aloitettu suururakka ei vain yksinkertaisesti valmistukaan suunnitellussa aikataulussa vaan venyy vielä ensi viikon alkupuolelle.
TRS syyskokous (5.12.2008)
TRS:n syyskokous pidettiin marraskuun lopussa. Paikalla oli runsaasti jäseniämme sillä kaikki TRS:n 2008 mestarit palkittiin pystein ja mitallein.
TRS:n ja RRT:n pikkujoulut lähestyvät. Odotettavissa on hevosvetoista ohjelmaa lauantaina 13.12.2009 klo 15. alkaen Tampereen Ratsastuskeskuksen pikkumaneesissa.
V&K tiedottaa (2.12.2008)
Valmennus ja koulutusjaosto tiedottaa: Vuoden 2008 kilpailuavustukset, katso erillinen uutinen. Sääntökoulutus 26.1.2009. Kilpailuluvista vuodelle 2009. Seuravalmennukset vuonna 2009
Vuoden 2008 kilpailuavustukset ovat haettavissa.
Drive In 23.11.2008 (22.11.2008)
Uhkaavasta lumimyrskystä huolimatta kisaajia oli taas runsaasti, 165 lähtöä. Kiitos kaikille ratsastajille, tukijoukoille ja ahkerille talkoolaisille. Nähdään taas 14.12.