Kuluvana viikonvaihteena ratsastettiin Tampereen ratsastuskeskuksessa koulu- ja estemestaruudet.
TRS järjestää syksyllä ja kevätkaudella jälleen seuravalmennuksen sekä koulu- että esteratsastuksessa. Hakuaika seuravalmennukseen päättyy pe 25.9.
TRS:n seuravalmennukset koulu- ja esteratsastuksessa jatkuvat.
TRS:n koulumestaruuskilpailut 19.9.2009. TRS:n estemestaruuskilpailut 20.9.2009 Kilpailut ovat samalla kaikille avoimet seurakilpailut.
30.8.2009 TRS järjesti laidunkauden päättäjäiset drive-in-estekisojen muodossa! Kiitokset kaikille kisaajille ja toimihenkilöille.
Tampereen Ratsastusseura sai 22.8.2009 Ypäjällä käydyissä kouluratsastuksen joukkuemestaruuksissa hopeaa.
Retki Globeniin (26.8.2009)
Hämeen alueen seurat järjestävät marraskuussa retken Globeniin. TRS:n talkoolaiset saavat matkaan avustuksen talkoopisteiden mukaisesti.
Valmennus&koulutusjaoston kokous pidetään torstaina 27.8.2009 klo 17
Sääntökoulutus Tampereen Ratsastuskeskuksessa 18.8.2009 klo 18.00
Ratsastuskeskuksen kentän remontin takia 15.-16.8. seura- ja alue-esteratsastuskilpailut on peruttu!
Kouluratsastuksen kilpailuharjoitus Tampereen Ratsastuskeskuksessa 19.7.2009. Lähtölistat julkaistu ja korjattu!
Kesän kunniaksi TRS nuorisojaosto järjestää LEIKKIMIELISET hevostaitokisat Niihamassa 19.7. klo.12.00 alkaen. Kisoissa on hevosen hoitamiseen liittyviä tehtäviä, jotka ovat heppakerhon ohjaajiemme suunnittelemia. Päätuomarina toimii Susanna Sinisalo, muut tuomarit ovat Jasmiina Toms ja Minna Välimäki. Osallistuminen on ilmaista! Vain voittajien tulokset julkaistaan tallin seinällä, joten rohkeasti mukaan!!!! Kaikille menneen kauden TRS:n talkoolaisille on tarjolla ilmaisia vohveleita (tee-se-itse meiningillä). Paikalla on myös tallitoimikunnan järjestämä buffa, josta voi ostaa kahvia, pullaa yms.
Kirppis avattu! (18.6.2009)
TRS tarjoaa jäsenilleen mahdollisuuden ilmoittaa myytävistä, ostettavista ja vaihdettavista hevos- ja ratsastustarvikkeista. Tutustu Kirppis-sivuihin.
Loistavasti menneiden kouluratsastuskilpailuiden tulokset ja kuvia
Tampereen Ratsastusseuran Sanna Siltakorpi hienosti kolmas maailmancupin osakilpailussa Malmössä
Tampereen Ratsastuskeskuksen vuokrasopimus kilpailutetaan niin, että uusi vuokrakausi alkaa vuoden 2010 loppukeväällä.
Kevätkauden viimeinen Drive-In -seuraestekilpailu ratsastettiin sunnuntaina Tampereen Ratsastuskeskuksessa leppoisissa tunnelmissa.
Haluatko toimihenkilöksi? Haluatko yrityksellesi näkyvyyttä edullisesti?
Kauden 2008 – 2009 TRS:n KaamosCup presented by Ratsukellari on lopuillaan. SatulaCup finaali ratsastetaan sunnuntaina 3.5.2009 Tampereen Ratsastuskeskuksessa. Finaaliin sai osallistumisoikeuden 26 ratsukkoa. MiniCup palkintojen jako järjestetään 3.5.2009 SatulaCup-finaalin jälkeen. Palkintojenjakoon kutsutaan kolme parasta ratsastajaa. Kutsu julkaistu 24.4.2009 Koska sääolot ovat vielä vaihtelevia, niiin kilpailu ratsastetaan maneesissa. Päivitetty estekorkeuksia oikeammiksi (excel-näppäilyvirheista johtuen).