Edustajiemme tuloksia Norjan Drammenista (CSI**) ja Euroopan sekä kotimaan kentiltä.
Edustajiemme sijoituksia ulko- ja kotimaan kilpakentiltä 19.-21.4.2013
Huhtikuun "pikkukilpailut" päättivät Tampereen hallikauden.
Hieman puskista kilpailuun mukaan lähtenyt TRS:n Marja Tetri-Rantanen kuittasi 1000 euron palkintopotin lauantain 120-tasolta alkaneessa näytöskilpailusta.
Viikonlopun aikana nähtiin huikeita suorituksia sekä paljon lähtöjä. Tampere Cupin voitto Kullo Kenderille, GP-luokka Sanna Backlundille!
Sunnuntaina 7.4. ja 28.4. tarjolla ohjattua irtohypytystä. Ilmoittaudu!
mm. Humu-Pekan muistopalkinto jaettiin mukavassa leudossa säässä pidetyssä kilpailussa. Kuvia kilpailusta saa mielellään lähettää os. trs.netti@gmail.com
Alue/kans. kilpailukauden 2013 pyörähtäessä käyntiin TRS-ratsukot niittivät menestystä kansallisissa estekilpailuissa Ypäjällä. Kuvia voi lähettää tiedotteeseen os. trs.netti@gmail.com :)
Kesällä kansallisia poni- ja junioricupeja ratsastetaan tyyliarvostelulla. Aluemestaruuksissakin on tyylimestaruusluokka. Mistä on kyse ja miten näissä luokissa menestyy? Ilmoittaudu heti mukaan ja ota eväitä kisakauteen!
Horze Mini- ja KaamosCupien finaalit ratsastettiin talven viimeisessä drive-in seuraestekilpailussa lumisessa säässä sunnuntaina. Nettisivuille kaivataan kuvia finaaleista, laita tulemaan os. trs.netti@gmail.com, kiitos!
TRS on oikein hyvin edustettuna rankingien parhaimmistossa. Onnea!
Kurkista ketkä jäsenistämme ovat liiton renkaissa tänä vuonna.
Tampereen alkutalven herruus (ja rouvuus?) ratkaistiin hiihtoratsastuskilpailuissa sunnuntaina. Tulokset julkaistu ja kuvia saatavilla.
Tervetuloa avaamaan kilpailuvuosi 2013 Tampereelle! Tulokset julkaistu, finaalikutsu jo seuraKIPAssa.
Tampere Indoors vol. III:n päätähtenä olivat sekä Tampere Cupin 3. osakilpailu että Suomen poniratsastajien kärkikaarti tavoittelemassa hallimestaruuksia.
Tampereella kilpailtiin kansallisen tason kärjessä sunnuntaina 18.11. Myös video- ja valokuvausta oli tarjolla.
Niihamassa kilpailtiin hallikauden viidestä kansallisestä ensimmäinen sunnuntaina 28.10.
Tulokset julkaistu! Kiitos kaikille toimihenkilöille, kilpailijoille ja yleisölle hyvin sujuneesta ja mukavasta kilpailupäivästä!
Ypäjä 22.-23.9. (kans. re, joukkuehallimestaruus), Hämeenkyrö 23.9. (Hämeen koulujoukkuemestaruus). TRS:lle kaksi mitalisijaa viikonlopun aikana!
Henkilökohtaiset koulumestaruudet ratkottiin Niihamassa lauantaina 15.9. ja estemestaruudet sunnuntaina 16.9. Sää suosi ja aurinko paistoi!