Vanha uutispalsta

Ajankohtaista

TAMPEREEN TEATTERI tarjoaa TRS:n jäsenille erityisen edulliseen tutustumishintaan Arto Paasilinnan seikkailukomedian SOTAHEVONEN
Drive-In-seuraestekilpailut (SatulaCup Presented by Ratsukellari -osakilpailu) järjestetään sunnuntaina 17.1.2010. Alustava aikataulu julkaistu!
TRS:n hallitus on vastaanottanut 12 tarjousta vastauksena marraskuussa julkaistuun ilmoitukseen Tampereen Ratsastuskeskuksen vuokraamisesta.
Kilpailujaosto kokoontuu torstaina 7.1.2010 klo 17:30 alkaen. Valmennus ja koulutusjaosto kokoontuu 7.1.2010 klo 19 alkaen.
Kangasalan Ratsastajat järjestää luennon hevosen ruokinnasta 16.2.2010 alkaen klo 18.30 Pitkäjärven koululla.
Nyt voit tilata laadukkaat Mountain Horsen talvitakin ja kotimaisen Sportfire-fleecetakin TRS:n teksteillä ja nimikoituna ERIKOISHINTAAN! Mallit nähtävillä Ratsastajain Kauppahuoneella.
TRS:n kilpailevilla jäsenillä on taas mahdollisuus hakea kilpailuavustuksia vuoden 2009 kilpailusuoritusten perusteella.
Vuoden viimeinen DriveIn-seuraestekisa ja Satulacupin Presented by Ratsukellari kolmas osakilpailu Niihamassa käytiin jouluisissa tunnelmissa.
HORSEBIC (12.12.2009)
Tervetuloa Horsebic-tunneille! Hervannan vapaa-aikakeskukseen to 17.12.2009 klo 19-20. Ilmoittaudu susulumio@hotmail.com, sillä 15 henkilöä mahtuu tunnille mukaan.
Pikkujoulut (10.12.2009)
TRS:n ja RRT:n yhteiset pikkujoulut 12.12.2009 Niihamassa klo 16 alkaen
Alue järjesti alueen seurojen kanssa matkan Tukholmaan HorseShow tapahtumaan 27.-31.11.2009. Matkalla oli n. 30 henkeä alueen eri seuroista ja muutama innokas myös muilta alueilta. Terssiläisiä oli noin kymmenen. Lisäksi kilpailupaikalla näkyi muitakin nykyisiä tai tulevia terssiläisiä.
TRS:n syyskokous pidetään to 26.11.2009 klo 18 Tampereen ratsastuskeskuksen Ison maneesin kahviossa. Kokouksessa palkitaan TRS:n mestarit.
TRS hakee Tampereen ratsastuskeskukseen yrittäjää tai yrittäjiä vuokraamaan tilojaan, kun nykyinen vuokrasopimus päättyy toukokuussa 2010.
KaamosCupin toinen osakilpailu ratsastettiin sunnuntaina 15.11.2009, tulokset valmiit
MERKKISUORITUS (2.11.2009)
TRS järjestää 15.11. Drive-In kilpailun yhteyteen myös mahdollisuuden kouluratsastuksen C-merkki ja B-merkki ohjelmien suorittamiseen.
TRS järjesti lauantaina 31.10.2009 perinteisen pyhäinpäivän alue-esteratsastuskilpailun
Hämeen aluejaosto on rakentanut syyskokouspäivän ympärille mielenkiintoista ohjelmaa teemalla Paja 2009. Tilaisuudessa m. nuorisovastaavien tapaaminen. TRS maksaa tilaisuuden ruokailumaksun toimihenkilöilleen.
Hallikausi Tampereen Ratsastuskeskuksessa aloitettiin Drive-In seuraestekilpailun merkeissä. KaamosCupin osakilpailujen sarja huipentuu helmikuiseen finaalipäivään. TULOKSET!
Tampereen ratsastuskeskuksessa kiklpaillaan tulevana viikonloppuna lännenratsastuksen SM reiningissä ja mukana on myös lajimestaruudet.
RSS ATOM