TRS:n koulu- ja estemestaruudet ratsastettiin 4.-5.9. kaikille avoimien seurakilpailuiden yhteydessä. Kaikki tulokset julkaistu, mutta palkintoja hakematta! >>
Kangasalan Ratsastajat järjestää kenttäkilpailun Kangasalla 21.-22.8. Myös TRS:n jäsenillä on mahdollisuus päästä toimihenkilöksi kenttäkilpailuun.
Kiitokset kilpailijoille ja ahkerille talkoolaisille! Tulokset, olkaa hyvä!
Elokuun aluekilpailun esterata rakennetaan perjantaina 13.8. klo 17 alkaen. Kaikki auttavat käsiparit ovat tervetulleita mukaan!
SRL Häme järjestää Niihamassa sääntökoulutuksen ja sääntökokeen maanantaina 23.8.2010.
Lauantaina 14.8. Tampereen ratsastuskeskuksessa hypätään aluetason estekilpailu. Kilpailussa on myös seuraluokkia. Haemme nyt kilpailuun toimihenkilöitä. Illalla järjestetään illanvietto kaikille 2009 ja 2010 kilpailuissa talkoilleille.
SRL Hämeen heinäkuun seuratiedote
Aitoniemen talli järjestää koulu- ja esteratsastuksen harjoituskilpailut 7.-8.8.
Tampereen Ratsastusseuran edustajista Kentuckyn MM-kilpailuihin on ehdolla kenttäratsastaja Sanna Siltakorpi ja matkaratsastaja Joona Mickelsson.
Tampereen Ratsastusseuraa edustava Anna-Julia Kontio saavutti historiallisen tuloksen Alahärmässä 6.6.2010 voittamalla sekä nuorten että senioreiden GP-osakilpailun. Hyvä Juuli
Horseforte Oy:n Arja ja Timo Huttunen saapuivat maanantaina iltapäivällä ensimmäisten muuttolaatikoiden kanssa ratsastuskeskukseen.
31.5.2010 Ruoveden Ratsutalli vei viimeisen muuttokuormansa ratsastuskeskuksesta.
Aikataulu lisätty! Sally Amsterdamer, Noora ja Mikko Forstenin ykkösratsuttaja sileätyöskentelyssä valmentaa Niihamassa 7.-9.6.2010. Mukaan pääsee niin hevosella, kuin katsomaan valmennuksia ja osallistumaan teoriaosuuteen. Huom. Teoriaosuuteen ja katsomaaan ei tarvitse ennakkoilmoittautua.
Lauantaina kilpailtiin Tampereen ratsastuskeskuksessa kouluratsastuksessa aluetason kilpailussa, jossa oli lisäksi seuraluokka He C ja kilpailuharjoituksena Va B:0.
Aitoniemen talli järjestää hevosten ja ponien Match show'n sunnuntaina 13.6.
TRS järjestää Tampereen Ratsastuskeskuksessa alue-estekilpailun sunnuntaina 16.5. ja aluekoulukilpailun lauantaina 29.5. Etsimme nyt talkoolaisia!
Sanna Backlund pitää 30.5.2010 klo 10 alkaen valmennuksen Niihamassa. Mukaan mahtuu vielä.
Pihatalkoot Tampereen Ratsastuskeskuksessa sunnuntaina 23.5.2010 klo 12:00. Talkoopisteitä jaossa!
Alue-esteratsastuskilpailu ja Hevoshullu Powercupin karsinta ratsastettiin auringon helliessä. Kilpailun tulokset on julkaistu.
Tervetuloa kuuntelemaan matkaratsastuksesta 26.5.2010 klo 18 ison maneesin kahvioon. Luennoitsijana toimii matkaratsastuksen maajoukkuevalmentaja Nina Mickelsson