Vanha uutispalsta

Ajankohtaista

TRS järjestää ohjatun hevosten irtohypytyksen pääsiäismaanantaina 25.4. klo 15 alkaen Tampereen Ratsastuskeskuksessa. Mukaan ovat tervetulleita niin nuoret kuin vanhatkin hevoset. Ilmoittaudu nyt!
Tampereen Ratsastuskeskuksessa kilpailtiin kouluratsastuksessa sunnuntaina 3.4. Tulokset julkaistu.
TRS:n sääntömääräinen kevätkokous 31.3.2011 asetettiin tauolle ja jatkuu maanantaina 11.4.2011 klo 18. Samana iltana järjestetään ylimääräinen yleiskokous, jonka aiheena on Tampereen ratsastuskeskuksen pohjaprojektin eteneminen ja lainanhakulupa. (Lisätty kevätkokouksen esityslista)
TRS hoitaa totuttuun tapaan ohjelma-areenan ja sinne haetaan jälleen jäseniämme töihin. Palkkioksi saat kolmen päivän rannekkeen messuille, lounaan ja kahvit työpäiväsi aikana, messulipun myös kaverillesi sekä ohjelma-areenan henkilokunnan työasun omaksesi.
Tutustu kevään tuleviin kilpailuihin! Sunnuntaina 3.4. ratsastettavan aluekoulukilpailun kutsu on julkaistu Kipassa. Yhdistetty este- ja koulukilpailu on siirretty sunnuntaille 15.5. ja Hevoshullu Power Cupin seurakarsinta siirretty sen yhteyteen.
Sunnuntaille 27.3. suunniteltu irtohypytys siirtyy myöhempään ajankohtaan aikatauluongelmien takia. Tiedotamme heti, kun saamme tapahtumalle uuden päivän.
Vuoden ensimmäinen aluekilpailu ratsastettiin esteillä sunnuntaina 13.3.2011 Tampereen Ratsastuskeskuksessa. Kilpailun KAIKKI tulokset täällä!
TRS järjestää ohjatun hevosten irtohypytyksen sunnuntaina 6.3. klo 14 alkaen Tampereen Ratsastuskeskuksessa. Vielä mahtuu muutama, ilmoittaudu mukaan!
Kilpailujaosto kokoontuu maaliskuussa tavallisesta poiketen sunnuntaina 6.3. klo 18!
Horseforte järjestää Sally Amsterdamerin klinikan "Dressage for showjumpers" 26.-27.3. Tampereen Ratsastuskeskuksessa. Kurssille mahtuu 16 nopeinta! Lisäksi myynnissä on lippuja kuunteluoppilaille.
Suomen Ratsastajainliitto ja Vudeka tarjoavat tilaisuuden tilata ennakkoon Kati Syvärisen mielenkiintoisen uutuuskirjan ”Lähtövuorossa Anna-Julia Kontio – nuoren ratsastajan tarina” hintaan 18 €.
MiniCup- ja KellariCup-voittajat saatiin selville kauden viimeisessä Drive-In -kisassa sunnuntaina 13.2.2011. Tulokset valmiina!
Kilpailuvat 2011 (1.2.2011)
Kilpailija: Olethan muistanut maksaa vuoden 2011 jäsenmaksusi ja pyytää vuoden 2011 kilpailuluvan? Tähän mennessä pyydetyt luvat on nyt toimitettu kisaajille. Muista maksaa myös hevosesi vuosimaksu.
Hämeen seurojen kehitys- ja koulutustapahtuma Pajulahden Urheiluopistolla la-su 19. -20.2.2011
Tutustu SRL Hämeen tammikuun kuukausitiedotteseen.
SRL Häme järjestää sääntökolutuksen ja -kokeen kilpailijoille Niihamassa 31.1.2011 klo 18. Ilmoittautumiset aluesihteerille.
KellariCup-sarjan 4. osakilpailu kisattiin Tampereen ratsastuskeskuksessa sunnuntaina 16.1.2011.
TRS järjestää kansalliset kouluratsastuskilpailut 28.-29.5.2011. Lähde mukaan kilpailut järjestävään työryhmään. Ryhmä kokoontuu sunnuntaina 23.1.2011 klo 18 Niihamassa.
Valmennus- ja koulutusjaosto starttaa vuoteen 2011 keskiviikkona 19.1.2011 klo 18 Niihamassa. Tervetuloa mukaan sekä uudet että vanhat toimijat!
KellariCupin 3. osakilpailu ratsastettiin kiristyvässä pakkassäässä tänään sunnuntaina 12.12.2010.
RSS ATOM